Textúry sú určené hlavne pre lietanie v malej výške cca 500 -1200m (športove, ULL, vetrone a vrtulniky). Pri pohľade z väčšej výšky sa začína vytvárať nepríjemný "šachovnicový" efekt. Vzniká hlavne pri veĺkých plochách z rovnakou texturou (polia). Tento problém je bohužial sa nedá odstrániť pri snahe zobraziť čo najväčšie polia. Riešenie našiel MS v rozdelení textúry pre polia na malé políčka z ktorých pri pohľade z väčšej vzdialenosti vznika farebný šum potláčajúci efekt opakovania textúry.
Problém sa celkom dobre potláča pri "Celloch" tvorených v Grounde a to narušením zobrazovanej mriežky lesom alebo dedinou. Celkom dobrú skúsenosť mám aj s LandClassovým narušením textúry pre polia defaultnou textúrou kde sú medzi poliami roztrúsené usadlosti.
Pre lietavcov v plechovkách vo výške 10km doporučujem ponechať pôvodne textúry.
|