Po tomto zistení som sa rozhodol pre zmenu mestských textúr (pôvodne som ich očakával viac druhov). Z urbanisticko-historického hlaďiska má väčšina miest na slovensku podobnú štrukturu. Hlavne pre väčsie mestá platí, že v strede sa nachádzaju historické, celistvé bloky budov a na perifériách sa nachádzajú panelové sídliská, rodinné domy a priemyselné zóny. Práve preto textúra pre okrajovú časť mesta, obsahuje všetky vymenované časti. V prípade, že nezodpovedá niektorá časť mesta reálnemu rozloženiu, može si autor scenerie pomocť aj kombináciou týchto textúr. Napr. v Nitre pod kopcom Zobor sa v reále rozprestiera vilová štvrť tak prave tu je možné doplniť textúru veľkomesta o textúru pre stred malého mesta alebo okraj melého mesta. Takto sa môžeme trochu priblížiť vzhľadu v reale a možno pri VFR letoch jednodušie identifikovať dané mesto.
|